Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Po hakmerret: Studentja që infektoi 324 burra me HIV, vazhdon edhe më tej misionin (VIDEO)

Jam e vetëdijshme për dukjen time dhe se jam tërheqëse për meshkujt. Më ofrohen të martuar dhe të lirë. Vdiq ajo vajza e cila ka qenë më parë dhe jam bërë e keqe me qëllim që t'i infektoj me HIV të gjithë meshkujt që kam mundësi.
Studentja 19 vjeçre nga Karabak, Universiteti Nakur në Keni, ka infektuar me HIV gjatë marëdhënieve seksuale pa mbrojtje kështu që ka vendosur t'u hakmerret de për këtë sëmundje të tmerrshme t'ua përcjell 2000 burrave, përcjell albtime. 
Studentja anonime rrëfimin e saj e tregoi në faqen e Facebookut Kenyan Scandals, ku pranoi se deri më tani ka infektuar 324 burra, ku 156 prej tyre kanë qenë kolegë të saj, kurse të tjerët kanë qenë persona të jetës publike, avokatë, burrat të martuar dhe politikanë. 
"Asgjë nuk do të më ndalojë për ta mbaruar misionin tim", thotë ajo. Nga faqja në FB i është premtuar se do ta ruajnë identitetin e saj, por nuk shkoi gjatë dhe fotografia e saj u publikua nga portali kenian Daily Post. 
"Nuk kalon as edhe një ditë kur unë nuk kam katër marëdhënie me persona të ndryshëm. Ju burrat ma shkatërruar jetën time, për atë edhe do të paguani ju dhe i gjithë lloji juaj", deklaroi studentja. video