Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Këngëtarja serbe Dunja Iliç pranon islamin

Këngëtarja serbe Dunja Iliç është transferuar në Sarajevë dhe ka deklaruar se ka ndërruar fenë, dhe normalisht edhe mënyrën e jetës. Ajo më parë ka qenë e njohur me këngët provokative dhe poashtu edhe klipet e tilla si dhe me jetën e saj të çthurrur. Gjitçka ka filluar prej para dy viteve, kur e njëjta tërësisht është tërhequr nga skena publike duke ikur edhe nga veset e saj dhe "miqt e rrejshëm" siç i quan ajo në intervistën e saj për gazetën "Nashe novine". Për të bërë këtë terësisht ajo ka ndërruar edhe vendin e jetës. Paqen e ka gjetur në Sarajevë, ka pranuar fenë islame duke hequr dorë nga feja e saj e deritanishme krishterizmi, poashtu është tërhequr edhe nga estrada, duke deklaruar se ka ndryshuar jetën e saj rrënjësisht. "Kam pasur shumë vese. Prej tyre më shumë kam menduar në alkoholin, kurse së bashku me alkoholin shkojnë edhe shumë vendime të pamatuara, neë mesin e të cilëve edhe mjetet narkotike, kurse tani këto janë larg pas meje", thotë Dunja, citon albtime.com. Për fenë islame thotë se nuk dëshiron të flas, thotë se ajo është vendimi i saj personal. "Për fenë time nuk u flas as më të afërmëve. Jeta ime e re mjaft flet për të. Kjo është gjëja më private dhe më e mirë e imja të cilën nuk dua ta ndaj. Islami është vendimi më i mirë që kam sjellë në jetë", thotë Dunja Iliç.