Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Cili është futbollisti më i shpejtë në histori?

Anësori holandez, Arjen Robben, është zyrtarisht futbollisti më i shpejtë në histori pasi ka arritur shpejtësi maksimale prej 37 kilometrash në orë në ndeshjen kundër Spanjës.

Në fitoren prej 5-1 kundër La Roja, futbollisti i Bayern Munichut e la pas vetes Sergio Ramosin duke shkuar drejt zonës dhe duke shënuar golin e pestë.

Deri më tani futbollisti më i shpejtë ka qenë anglezi Theo Walcott, i cili ka vrapuar 35.3 kilometra në orë.

Më poshtë në renditje janë Antonio Valencia në vend të tretë (35.2 km/h), Gareth Bale i katërti (34.7 km/h), Aaron Lennon në vend të pestë (33.8 km/h) dhe Cristiano Ronaldo që mban vendin e gjashtë (33.6 km/h).

I shtati në renditje është Lionel Messi (32.5 km/h) dhe i teti Wayne Rooney (32.1 km/h).

Usain Bolt mbetet njeriu më shpejtë në botë i të gjitha kohërave. Xhamajkani ka arritur shpejtësi deri në 44.72 km/h në Kampionatin Botëror të atletikës në Berlin në vitin 2009.