Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Zhveshja e Norës bëhet lajm edhe në Serbi. Ja komentet e serbëve

Gazeta Kurir ka publikuar spotin në të cilin Nora Istrefi del e zhveshur.

Në një tekst “shqiptarja e zhveshur, bashkëkombësit e kritikojnë” kanë komentuar edhe lexuesit serbë të cilët kanë dhënë opinione edhe për Nora Istrefin por edhe për shqiptarët.

Më poshtë mund ti lexoni edhe komentet:

mm

ka trup të bukur pse të mos e tregoj...unë prisja diçka pa shije ky qenka spot i bukur...

mika

Nuk është çudi që opinioni qenka ngacmuar

BAALKHAN

Këta dy i përkasin racës së bardhë si shumica prej nesh, shqiptarët e vërtetë duken më ndryshe, kush ka sy e sheh këtë.

glumica

Shqiptare e bukur!

Sale obradovic

Çudi që nuk ka ardhur në Beograd për të bërë karrierë

Pevac.

Mua si serb më duket e bukur. Ndërsa edhe autori i këtij artikulli duhet ta dijë se kënga “djurdjevdan” është këngë shqiptare. Këtë e ka pranuar edhe vet Bregovici. Është e vërtetë që ne serbët e adhurojmë këngën ‘djurdjevdan’ .

Uff :-X

Për shijen nuk ja vlen të debatohet por është ndyrë, e ndyrë.

Duško

Te ne më shumë se gjysma e spoteve kanë përmbajtje të këtillë madje edhe më shumë dhe askujt asgjë...

djordje

Mund të flasim çfarë të duam por shqiptarkat janë gra të ndershme dhe të vlefshme , i njoh disa gra që shqiptare që janë të arsimuara dhe të vlefshme dhe nuk është cudi që i pështyjnë...

Skakavac

Shqiptarët janë njerëz si të tjerët. As më të mirë as më të këqij.

mk

Nuk është e jona por është e bukur , natyrale...