Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Kjo është letra e fundit nga Tito Vilanova, ja çfarë shkruan!?

Letrën e fundit të Tito Vilanovas, trajnerit të njohur të futbollit që ndërroi jetë në moshën 45 vjeçare, po jau përcjellim në tërësi, si më poshtë.
“Pas pesë viteve të mrekullueshme si pjesë e një ekipi që ka realizuar ëndrrat e çdo trajneri, kur të përballem me një ndryshim në jetë dhe energji për të vazhduar për të luftuar me sëmundjen. Unë u diagnostifikova me kancer një vitë më parë. Trajtimin që duhet ndjekur tani nuk e rekomandojnë, sipas mjekëve, të cilët me 100 për qind më ndihmuan u munduan të kryen njërën nga nga kërkesat e Barcelonës”, shkruan Vilanova.
“Nuk është e lehtë ta lë këtë grup të njerëzve të veçantë, lojtarët, stafi dhe miqtë që kam ndarë kaq momente të paharrueshme. Unë jam përjetësisht mirënjohës për të gjitha që keni dhënë për mua dhe atë që e keni treguar për mua. Lojtarët dhe cilësia e këtij ekipit të futbollit është për të provuar çdo pengesë dhe jam i bindur se me kapacitet të plotë do përballet me sfidat e një sezoni të ri, duhet të jetë emocionuese për të gjithë. Unë gjithashtu dua të falenderoj veçanërisht Presidentin, Bordin dhe të gjithë stafin, sidomos Andoni Zubizarretan, të cilët kishin besim në mua. Po aq e rëndësishme për mua kujdesi që më kushtoi Dr. Ramon Canal dhe ekipi i tij që janë në anën time”.
“Unë e di se kjo sëmundje nuk ishte vetëm një ndeshje. Për të gjithë ju, anëtarët dhe tifozët e Barcelonës, unë dua t’ju falenderoj me zemër për gjithë mbështetjen dhe dashurinë që më keni dhënë, jo vetëm tani, por edhe gjatë muajve të fundit. Tregoni atyre se unë jam i qetë dhe i fortë dhe unë mund të përballem me këtë fazë të re në procesin e sëmundjes sime me besim të plotë dhe se të gjithë do të jenë mirë. Faleminderit shumë nga tifozët e futbollit, profesionistët, atletët, anonimët dhe të gjithë ju për mesazhet e juaja inkurajuese se ju jeni aq inkurajues për mua dhe për njerëzit e familjes sime. Këto janë kohë të vështira për mua dhe kjo është arsyeja pse unë kam kërkuar nga mediat të më respektojnë dhe të më kuptojnë. Tani që unë nuk jam më trajner i Barcelonës shpresoj që të ketë paqe dhe privatësi që familja ka të drejtë ta ketë. Unë nuk mund të përfundojë këtë letër pa uruar fat të mirë dhe suksese të trajnerit të ri të ekipit më të mirë në botë[Barcelona]. Ju faleminderit shumë për të gjithë”, ka shkruar Vilanova.