Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Tuna: Nuk ka ngel shok pa ma lyp

Këngëtarja e mirënjohur  shqiptare nga Maqedonia Tuna, deklaron se ajo  nuk ka asnjë shok. Në një postim të sajin në rrjetin social Tuna ankohet se të gjithë herët a vonë ia kanë lypur.

"S’më pëlqente askush nga gjenerata, kështu që s’ më bënin përshtypje. Pastaj kam pasur shumë shokë. Gjithmonë kam pasur më shumë shokë sesa shoqe, por që në fund gjithmonë më zhgënjenin, sepse dashuroheshin dhe aty nuk kishte më hapësirë për shoqëri", ka thënë Tuna për Gazeta Shqiptare.

Ajo ka thënë se asnjëherë nuk është zënë me shoqe për djem, sepse sipas saj ata nuk e meritojnë këtë.