Studentja e mjekësisë nxjerr virgjërinë në ankand: Seksi është biznes

27-vjeçarja amerikane Elizabeth Raine ka vendosur të nxjerrë në ankand virgjërinë e saj, duke hapur një faqe në internet, www.elizabeth-raine.com, ku meshkuj nga e gjithë bota mund të bëjnë ofertat e tyre.
Studentja e mjekësisë shpreson të fitojë 400 000 dollarë nga shitja e virgjërisë. Për 27-vjeçaren, seksi është thjesht një akt fizik dhe asgjë më shumë sesa biznes.
“Po e bëj këtë gjë për para. Nuk kam asnjë lidhje emocionale me virgjërinë time dhe nuk më intereson si do e humb atë. Më pëlqejnë meshkujt, por nuk jam lidhur kurrë emocionalisht me dikë që të më bënte të kuptoja që seksi nuk është vetëm akt fizik.”- është shprehur vajza.
Ofertat për këtë ankand nisin në 1 prill dhe mund të bëhen në faqen e internetit: www.elizabeth-raine.com.

Na ndihmoni ta mbajme faqen gjalle, klikoni ne nje reklame....