Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Maradona dhe ‘Goli i Shekullit’, siç nuk e keni parë kurrë (Video)

Një dhuratë e madhe për shumë të apasionuar të futbollit. Një video me imazhet e atij që është quajtur “Goli
i Shekullit”. Bëhet fjalë për golin e shënuar nga legjenda e Argjentinës dhe futbollit botëror Diego Armando Maradona kundër Anglisë në Kupën e Botës “Meksikë 1986″.

 Për të qënë të saktë golin i 2-1 në çerekfinale, i konsideruar si një prej më të bukurve të historisë parë nga mënyra se si është ekzekutuar. Maradona, që pak më parë ishte bërë i famshëm me golin e “Dora e Zotit”, përshkroi 60 metra në vetëm 10 sekonda duke çmendur tifozët në stadiumin “Atzeca” dhe duke i kaluar kundërshtarët si birila: Hoddle, Reid, Sansom, Butcher Fenwick dhe portierin Schilton

Në videon e re mund të shihni kryeveprën futbollistike të Maradonas në një kënd që nuk e keni parë më parë deri më sot. Merita e videos i takon një tifozi, që siç shpjegon “La Nacion”, e ka rikuperuar, restaruar dhe më pas e ka hedhur në internet. Video