Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Vallë kjo është reklama më e mira në histori? (VIDEO)

Kompania Samsung ka mbledhur lojtarët më të mirë në botë, për të realizuar reklamën e cila ndoshta është më i mira në histori.
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Radamel Falcao, Wayne Rooney, Mario Gotze, Iker Kasillas, janë vetëm disa nga aktorët të cilët kanë marrë pjesë në reklamën më të re të kompanisë Samsung.
Beckenbauer duhet të rizgjedhë 11-shen më të fortë, të cilët do të përballen me jashtëtokësorët.
Reklama ka ngjallur interes të madh, pasi për vetëm 24 orë ka mbledhur mbi një milion klikime në Youtube.
Videon mund ta shihni ketu.