Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Kam fjetur me 1.500 burra, por sjam prostitute

Mare Simone, 54 vjeçe, edhe pasi ka kryer marrëdhënie me qindra meshkuj dhe pjesa më e madhe e tyre janë burrat, apo të dashurit e grave të tjera, nuk e quan veten prostitutë, por një “mësuese të seksit”. 
Ajo e quan veten “mjeke popullore”, e cila ia ka kushtuar jetën e saj çifteve që kanë pasur probleme me intimitetin dhe me dhomën e gjumit. Sipas llogarive të Mares rezulton se ka kryer marrëdhënie seksuale me 1500 meshkuj dhe se nuk ka asgjë të jashtëligjshme në atë që bën. “Unë e fitoj jetesën duke fjetur me burrat e grave të tjera, apo me të dashurit e tyre. 
Por në asnjë mënyrë nuk jam prostitutë, përderisa ajo bëhet në një atmosferë terapeutike dhe shëruese. Njerëzit më paguajnë për të konsultuar dhe për të kuruar problemet e tyre, jo për seksin.” Gruaja beqare, nga Londra Perëndimore, pret gati 5 takime në ditë dhe shikon njerëz nga të gjitha llojet. 
Ajo thotë se klientët e saj janë të të gjitha moshave, masave dhe profesioneve, transmeton noa. “Ata më gjejnë nëpërmjet organizatave të ndryshme seksuale, apo ndonjë terapist seksi i ka këshilluar të më takojnë mua. Burrat zakonisht kanë nevojë për ndihmë. Para se ata të takohen me mua, sigurisht që duhen të kenë bërë një test anti-HIV”, shprehet Mare.