Horor në ashensor: 10 vjeçarja rrah fëmijën 2 vjeçar dhe më pas e hedh nga kulmi i ndërtesës (VIDEO)

Një horor i vërtetë ka ndodhur në ashensor, ku një vajzë 10 vjeçare e ka rrahur një fëmijë 2 vjeçar dhe më pas a ka hedhur nga kati i 25 i një ndërtese në qytetin kinez Çongkuing. I gjithë ky akt monstruoz është filmuar nga kamera e ashensorit. 
Dy vjeçari Xhuanxhuan gjenden në ashensor së bashku me nënën e tij, por ajo duke dalur nga ashensori duke e tërhequr biçikletën e fëmijut, dera është mbyllur dhe ffëmija ka mbetur brenda në ashensor me vajzën e cila vetëm për disa sekonda më parë ishte futur në ashensor. 
Në video shihet se si e ka goditur fëmijën e ka hedhur për toë dhe ka filluar ta godasë si top futbollit dhe të kërcejë me këmbë mbi të. 
Deri më tani nuk janë të njohur shkaqet, e as që dihet nëse këta fëmijë janë takuar më parë së bashku.
Videon mund ta shihni ketu.