Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Jam shqiptare bija e shqiptarit, jam motra e Adem Jasharit

Supermodelja shqiptare Emina Cunmulaj, e cila shfaqi imazhin e bukurisë shqiptare në të gjithë botën, edhe pse prej kohësh jeton dhe vepron në SHBA, asnjëherë nuk e ka harruar origjinen e saj.
Këtë më së miri e spjegon një “tweet” i saj, ku në prag të festës kombëtare të 28 Nëntorit ku ajo ka shkruar: “ Jam shqiptare, e bija e shqiptarit, jam motra e Adem jasharit”, duke postuar më pas edhe këngën e këngëtares Mirhrije Braha, me po të njejtin titull.
Këtu mund të dëgjoni edhe këngën e Mihrije Brahës, të cilën e ka sygjeruar Emina për fansat e saj.