Si të fitoni para nga interneti ?

Në vitet e fundit, me zhvillimin galopant të teknologjisë, ka pasur  shpërthim në zgjerimin e tregut Forex dhe në  numrin e njerëzve që tregtojnë  në të.
Zhvillimi i teknologjisë ka mundësuar tregtarët individualë të marrin pjesë në tregun  Forex që është pa dyshim tregu më i madh financiar në botë.
Tregtimi në Forex është 5 ditë në javë, 24 orë në ditë, pa  asnjë kufizim në numrin e transaksioneve tregtare, pa cash që kufizon aftësinë  blerjes të një  instrumenti  ose / shitjes  në çdo kohë.
1.  Volumi  i përditshëm  tregtar në Forex është rreth 3 trilion dollarë, që do të thotë është  rreth 10-15 herë më shumë se të gjitha këmbimet e botës aksioneve së bashku.
2.   Tregu Forex  mund të arrihet nga çdo pajisje stacionare ose e lëvizshme me  lidhje interneti (online).
3.  Tregu më likuid në botë ku  gjithmonë mund të blihet  apo shitet  ndonjë instrument financiar.
4.  Një e katërta e miliarderëve të botës janë pasuruar në tregun e Forex.
5.  Njeriu i cili fitoi më shumë në një ditë të vetme ishte George Soros i cili në vitin 1992  investoi  10 miliard dollarë dhe fitoi  më shumë  se $ 2000000000.
Këto janë vetëm disa nga shumë arsyet pse  numri  i njerëzve të përfshirë në tregtimin  në Forex është  në botë dhe në vendin tonë.
Nëse jeni duke e lexuar këtë artikull do të thotë se  keni përmbushur të gjitha kushtet për të shkuar  dhe ju  nëse  dëshironi,  mund të provoni falas në figurën e tregtimit  KETU