Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Noizy zhvishet para kosovarëve për inat të kundërshtarëve

Nuk ka rezistuar dot, por kur ka parë qindra e mijëra fansa që kishin ardhur për të, ai është zhveshur.


E kemi fjalën për reperin Noizy, që mund të themi se vazhdon të mbajë vendin e parë për artistët nga Shqipëria, si më i prefereruari për publikun kosovar.

Ai është zhveshur siç e ka zakon, kur ishte i ftuar sërish në një nga klubet më të mëdha që është hapur në Gjilan, në qytetin më të zhurmshëm për nga koncertet verore në Kosovë.

Ai këtë herë nuk ka qenë më me Gold AG, por me reperin tjetër Duda dhe që është pritur shumë mirë, duke mundur edhe një herë kundërshtarët e tij, grupin “Baba Stars”, që duket se janë në konkurrencë në këtë qytet, por në fakt më shumë fansa ka Noizy.