Author Description

Hey there, We are Blossom Themes! We are trying to provide you the new way to look and use the blogger templates. Our designers are working hard and pushing the boundaries of possibilities to widen the horizon of the regular templates and provide high quality blogger templates to all hardworking bloggers!

Breaking News

Gjira, Tunës: Merr Mësim Lavire

foto.php5.jpeg1
Vazhdon lufta mediatike mes Tunës dhe rivales së saj, tashmë të përbetuar, Gjirës. Pas sulmit nga Gjira me këngën “Mos na prish Imixhin”, ku këngëtarja tenton të demaskojë Tunën për gjestin kontrovers të prekjes së “zogut” edhe Tuna ka reaguar me një thumb drejtuar Gjirës.
“Unë nuk shëroj pacientë. Deri tani në rrugën time kam pasur shumë vështirësi, por kam qenë reale. Kam qenë gjithmonë kjo që jam sot, e drejtpërdrejt dhe korrekte në stilin tim. Ka pasur shumë që kanë tentuar të arrijnë famë në takat e mia, por jo… përkundrazi ata i mori era”, është shprehur Tuna në emisionin “Prive” të Klan Kosova.
Duket se kjo deklaratë nuk i ka pëlqyer aspak Gjirës, e cila nga distanca e ka “goditur” Tunën, duke e quajtur “lavire”.
Në një seri postimesh në faqen zyrtare të Facebook, Gjira ka akuzuar sërish Tunën për gjestin e saj.
“A bën një “share” masive vetëm për hatër të atyre që akoma nuk e kanë kuptuar esencën e këngës? Merr mësim lavire. As unë s’jam perfekt, por b*tchat nuk i duroj dot”, ka thënë Gjira në dy postime në Facebook gjatë ditës së dielës, duke bashkangjitur dhe këngën “diss” kundër Tunës.